zaterdag 21 mei 2016

Clinique Anti Blemish Solutions Clinical Clearing Gel


Zoals ik jullie onlangs vertelde, heb ik tegenwoordig weer meer last van puistjes. Na lang getwijfeld te hebben besloot ik dan maar dat ene flesje waar iedereen het over heeft aan te schaffen: het anti-spot treatment van Clinique.





De ingrediënten.




Sinds kort is hun verpakking veranderd, dat wist ik niet en dus heb ik heel lang moeten zoeken eer ik het juiste flesje vasthad, haha.




Het is een soort van knijpfles.




Zo ziet de substantie er uit. Het stinkt enorm naar ballonnen, maar dat compleet terzijde. 
Doet ie het of doet ie het niet?
Hij doet het! Natuurlijk is het geen wondermiddeltje en zijn je pukkels niet ineens verdwenen zoals in de commercials van Clearasil. Maar ik merk wel dat als ik een pukkel heb en ik stip het aan met dit product dat hij (die pukkel dus) de volgende dag al minder rood is en effectief wel sneller verdwijnt.

Voel ik er een opkomen en ik breng dit aan dan komt er helemaal niets. Kleine bobbeltjes die ik insmeer blijven ook kleine bobbeltjes en worden geen joekels. Over het algemeen is mijn huid een pak rustiger, als ik er op tijd bij ben tenminste. Ik gebruik dit alleen om aan te stippen, behalve op mijn kin, die smeer ik 2x per dag volledig in, want dat is echt een probleemzone.

Let wel op! De verpakking is heel erg onhandig en de substantie plakt nogal. Maak dus elke keer de opening goed schoon, want anders heb je de volgende dag geen opening meer.




Conclusie: dit is écht een fijn product! Is het z'n geld waard? Ja, dat vind ik wel! Je doet hier volgens mij dan ook erg lang mee. Het is dus één keer een wat duurdere aankoop, maar dan kan je ook weer een hele poos verder.

De Clinique spot treatment kost €24,50 voor 30ml. Clinique is te koop bij parfumerieën zoals Ici Paris XL. 




4 opmerkingen:

  1. Hij is wel een beetje aan de prijzige kant, maar verder klinkt het heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is inderdaad nogal een uitgave. Maar, volgens mij doe je er wel heel lang mee! :)

      Verwijderen
  2. Klinkt als een erg handig product. Lijkt me de moeite om eens uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is het inderdaad de moeite!

      Verwijderen