zondag 12 juni 2016

Clinique High Impact Extreme Volume Mascara


Nog nooit eerder waagde ik mij aan een heuse high-end mascara. Ik ben best tevreden met mijn goedkopere mascara's, maar toen ik deze een tijd geleden cadeau kreeg was ik toch wel meteen heel erg benieuwd.


Allereerst vind ik dit echt een super leuk doosje! Ik heb trouwens de kleur "extreme black".


En de ingrediënten, als je het niet kunt lezen kun je even je browser inzoomen.



De huls vind ik niet speciaal, gewoon een zilverkleurige huls, maar ja Clinique staat nu ook niet bepaald bekend om z'n leuke verpakkingen, hé. Mijn excuses voor de vlekken trouwens...



Het is een gewoon siliconen borsteltje. Heel simpel en het valt te vergelijken met het borsteltje van mijn favoriete mascara van Essence. De I <3 Extreme Crazy Volume Mascara. Maar, ik merk wel meteen dat hier een pak meer product aanhangt.


Het effect met één laagje is best oké. Al ben ik toch niet zo te spreken over deze mascara. Je moet echt oppassen voor klontjes en het product zelf is heel erg nat. Ook droogt ie echt slecht waardoor er standaard mascara op mijn onderwimpers terecht komt en dat staat mij echt langs geen kanten. Mijn wimpers worden hier bovendien ook echt "krokant" van.


Twee ogen met mascara.


En een full-face.


Nou, ik ben écht niet tevreden, voor de prijs had ik wel wat meer verwacht. Wat een geknoei is me dat zeg. Ik hou het denk ik maar bij mijn budget mascara's van Essence voor nu.

De Clinique High Impact Extreme Volume Mascara is verkrijgbaar bij de meeste parfumerieën de prijs verschil nogal per winkel maar op de website van Clinique zelf wordt er €26 voor gevraagd. Een verpakking bevat 10ml product.







6 opmerkingen:

  1. Pff ik houd het ook lekker bij Essence, dat is ook nog eens dierproefvrij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de huls gewoon prima. Wat stom zeg, voor die prijs dat ie zo tegenvalt :( jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had er ook zeker meer van verwacht!

      Verwijderen
  3. Ik vind hem je wel mooi staan... ondanks dat hij je tegenvalt, dat is natuurlijk gewoon erg jammer voor die prijs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het ziet er inderdaad nog oké uit. De prijs zorgt er inderdaad voor dat ik meer teleurgesteld ben.

      Verwijderen